Anilewe`s lille verden

Når man har lite å finne på og vil dele alt det uinteressante med alle

Navn:
Sted: Oslo, Norway

Fersk studentinne... Jobber på Nordby... Ferdig med første semester:-)... Puster inn Tigerstaden`s "friske" høst/vinterluft...

fredag, desember 22, 2006

masse svada

OI!! Det er jo jul snart! Bare to dager til. Kjære vene...
Vel, vil si at mye eller i allefall litt har skjedd siden sist jeg skrev. ikke nødvendigvis noe spennende men..
Har hatt tre eksamner og fått resultatene også. Karakterene var veldig bra (synes nå jeg).. tihi, så nå har jeg fortjent ferie.
Har jobbet en del, men måtte ikke jobbe lenge på onsdag den 20.. sjefen sa at jeg hadde vært så flink og fortjente en god ferie.

har meldt meg på emner til neste semester, så nå er alt klart for meg.. greit det..
også må jeg finne ut hva jeg vil bli snart også. gud bedre...

er ferdig med julegaver.. var ferdig for lenge siden, men fant en fin gave til pappa i går..
skal også hjelpe pappa med å kjøpe gave til mamma (hun ønsket seg sminke og han nektet å handle det på egenhånd.. er uansett vant til det, han pleier alltid å glemme mamma egentlig. hehe) men hun fikk et 140 liters akvarium med fisker da. hehe..

det er ikke noe snø i elverum (er her i jula). det er veldig kjedelig., huff...

mamma sitter å reparerer masse av klærne mine.. stakkar. alltid er det noe..

iza kommer til mamma og pappa i morgen. gleder meg.. har savnet henne. hun er den beste storesøsteren en kan ha (selv om hun er teit til tider)

har rukket å være syk to ganger i løpet av tre uker, og vært hos legen fire ganger i løpet av 1 1/2 uke.. huff.. og når jeg ble frisk, ble jeg syk igjen.. guri...

ja, har skjedd mer, men fant ut at det var kjedelig å skrive.

jo, espen: where the hell are you??? nå må du skru på mobilen din!!!

glad i tore...

å jo. katten min har blitt fet... huff

god jul alle sammen!!

sees i 2007...


stor juleklem